این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید 19
Exchange of Experiences on e-Learning Implementations by Universities in Covid 19 Crises
ردیف پرسش پاسخ
1از هر فرد به عنوان نویسنده مسئول حداکثر چند مقاله پذیرفته می گردد؟هر فرد می تواند حداکثر 3  مقاله به عنوان نویسنده مسئول برای همایش ارسال نماید.
2نحوه ی ارایه مقالات چگونه است و مقالات برای چند داور ارسال می گردد؟ حداکثر زمان داوری چند روز است؟هرمقاله برای 2 داور مرتبط با محور انتخابی، ارسال می‌گردد. اگر یکی از داوران مقاله را بپذیرد و داور دیگر مقاله را رد کند مقاله به داور سوم ارجاع داده می شود؛ هر مقاله می بایست جهت قبولی در همایش از 2 داور پذیرش بگیرد. حداکثر زمان داوری، 7 روز کاری می باشد.
3هزینه شرکت در همایش چقدر است؟شرکت در همايش رايگان و آزاد خواهد بود.
4آیا می توان مقاله به زمان انگلیسی هم ارسال شود؟باتوجه به اینکه همایش ملی است فقط مقالات به زبان فارسی مورد پذیرش است.
5آیا برای شرکت در همایش باید ثبت نام انجام داد؟افراد بصورت زنده مي توانند سخنراني ها و ارائه مقالات را مشاهده نمايند. ليکن حتما به عنوان شرکت کننده بايد در سامانه ثبت نام نمايند.
6شرکت در همایش به چه صورتی است؟همایش به صورت وبینار است
7زمان ارسال چکیده تمدید می شود؟تاکنون تصميمي در اين زمينه اتخاذ نشده است.
8مقالات چگونه ودر کجا نمایه میگردند؟مقالاتِ پذيرفته و ارائه شده، در کتاب الکترونیک همايش منتشر می‌گردند. مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمايه خواهند شد و در برخي پايگاه ها از جمله سيويليکا نيز منعکس خواهد شد.
9آیا مقالات به صورت کامل چاپ می گردند یا به صورت چکیده مقاله؟پذيرش مقالات بصورت چکيده گسترده (Extended Abstract) خواهد بود.
10گواهی شرکت در وبینار به چه صورت صادر می شود؟براساس ميزان ساعت حضور افراد در نشست ها و براساس درخواست افراد، گواهي الکترونيکي شرکت در همايش صادر خواهد شد.





پوستر همایش

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.0)